Back Office Assistant se španělštinou
Co vás čeká
- Vyřizování e-mailové korespondence a příprava podkladů pro jednání
- Administrativa zahraničních poboček ve španělsky mluvících zemích
- Kompletní správa obchodních zakázek pro vybranou španělsky mluvící pobočku
- Denní organizačně-administrativní agenda chodu firmy
- Různorodá administrativní náplň práce
Požadujeme
- Minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
- Španělský jazyk na komunikační úrovni slovem i písmem (min. B1)
- Administrativní a komunikační dovednosti
- Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint…)
- Znalost online prostředí Google
- Řidičský průkaz sk. B
- Samostatnost, týmový duch i ochota učit se nové věci
- Časová nezávislost a flexibilita
- Vhodné i pro absolventy, praxe není nutností
Co vám můžeme nabídnout
- Práce na dobu neurčitou
- Nástup možný ihned
- Finanční ohodnocení odpovídající zkušenosti a odbornosti
- Zaměstnanecké výhody: sick days, stravenky, 5 týdnů dovolené
- Příjemné prostředí nové centrály na Hruškových Dvorech v Jihlavě, dobře dostupné MHD i autem
- Práci v mladém kolektivu ve firmě s celosvětovým dosahem
- Prostředí s firemní kulturou založenou na otevřenosti a týmové práci
V případě, že vás naše pracovní nabídka zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis na e-mail: #pavlina.chvatalova%z%xtuning.cz
Máte-li jakékoli dotazy, kontaktujte nás na telefonním čísle: 720 831 563
Těšíme se na vás!