Back Office Assistant se španělštinou

Co vás čeká

  • Vyřizování e-mailové korespondence a příprava podkladů pro jednání
  • Administrativa zahraničních poboček ve španělsky mluvících zemích
  • Kompletní správa obchodních zakázek pro vybranou španělsky mluvící pobočku
  • Denní organizačně-administrativní agenda chodu firmy
  • Různorodá administrativní náplň práce

Požadujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
  • Španělský jazyk na komunikační úrovni slovem i písmem (min. B1)
  • Administrativní a komunikační dovednosti
  • Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint…)
  • Znalost online prostředí Google
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Samostatnost, týmový duch i ochota učit se nové věci
  • Časová nezávislost a flexibilita
  • Vhodné i pro absolventy, praxe není nutností

Co vám můžeme nabídnout

  • Práce na dobu neurčitou
  • Nástup možný ihned
  • Finanční ohodnocení odpovídající zkušenosti a odbornosti
  • Zaměstnanecké výhody: sick days, stravenky, 5 týdnů dovolené
  • Příjemné prostředí nové centrály na Hruškových Dvorech v Jihlavě, dobře dostupné MHD i autem
  • Práci v mladém kolektivu ve firmě s celosvětovým dosahem
  • Prostředí s firemní kulturou založenou na otevřenosti a týmové práci

V případě, že vás naše pracovní nabídka zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis na e-mail: #pavlina.chvatalova%z%xtuning.cz

Máte-li jakékoli dotazy, kontaktujte nás na telefonním čísle: 720 831 563

Těšíme se na vás!